2013. november 13., szerda

...Amikor az ember félni kezd a haláltól, akkor tanulja meg szeretni az életet...

Halihó Mindenki :)

Valahogy nekem mindig olyan nap sikerül írnom,amikor nem történik nagyon semmi izgalmas dolog.. de nem számít :D elmesélem azért mi történt velem..

Ahogy a bejegyzésem címéből lehet látni,történt velem egy kis rossz.. Igaz már,hogy harmad éves ápoló tanuló vagyok,de még nekem egy betegem se halt meg ,amikor én ott voltam. Hát tegnap ez megváltozott..
Sajnálatos módon az egyik betegem elhunyt. A hölgy 96 éves volt,gyönyörű kort megélt és már csak szenvedett így most már biztos sokkal jobb neki. De sajnos én elég nehezen éltem meg ezt az egészet..Amikor dolgozni kezdtünk én még értelmesen beszélgettem a nénikével, és napról-napra néztem végig,hogy rosszabbul lesz..Ez már várható volt,de reméltem,hogy nem akkor mikor dolgozom. Sajnálatos módon én voltam aki rátalált holtan...Nagyon nehezen élem meg ezt az egészet,hogy őszinte legyek. Még sikerült kicsit elpityerednem is..:(
Persze most mindenki azt gondolja,ez a szakmával jár és én választottam..Igen tudom,hogy az én döntésem volt és én akartam ezt..De valahogy a halál tényét és magát a halált nagyon nehéz számomra elfogadni..meg kell tanulnom kezelni igen és azon is vagyok..Már sok mindent megéltem és szerintem ezt is sikerül majd normálisan kezelnem..De minden kezdet nehéz..

Mai nap Bellával délutánosak voltunk,ami azt jelenti,hogy 10től dolgoztunk este 6ig. Jó volt mert sok mindent csinálhattunk és egész jól bele rázódtunk már a rutinos feladatokba. Próbálunk mindent már kérdezés nélkül megcsinálni és önállósodni :) Én nagyon szeretek itt lenni és én nagyon jól érzem magam a kórházban. A hülyeség még az osztályon se maradhat el :D mindig találok valaki olyan szeleburdit mint én és akkor nyomjuk a hülyeséget,talán ez is sokat segít,hogy ne gondoljak arra,hogy tegnap mi is történt. 
Munka után még vásárolgattunk kicsit és aztán jöttünk haza. Itthon a szokásos beszélgetős,filmnézős este van. Mi most próbálunk sokági fent maradni,mert holnap viszont éjszakások leszünk és akkor viszont 12órát nyomunk majd le és valahogy fent kell maradnunk :) Most lesz életem első éjszakás műszakja így egészségügyben. Kíváncsian várom :)

Hát most csak ennyit :)
Sok puszi mindenkinek
Diácska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.