2013. november 5., kedd

Halihó újra :)





Hajnali keléssel indult a mai napunk is,elég nehézkes ilyen korán felkelni,de ugye muszáj.. Tegnap a társaság elég nagy része igen rossz kedvű volt és kicsit letört,hogy nem olyanok a dolgok mint amire számítottak. Én szerencsére nem voltam elkeseredve,nekem nagyon megtetszett az osztály és nagyobb akadályokba se ütköztem még eddig,voltam már sokkal rosszabb helyzetben és lehet megtanultam kezelni a helyzetet. Nagyon megszerettem ezt a kis társaságot és ha nekik rossz az nekem is,így remélem hogy hétről-hétre,jobb lesz a helyzet!

Mai napunk Bellával már jóval mozgalmasabb volt,mint a tegnapi. Már egész jól próbáljuk magunkat kiismerni az osztályon és jól részt venni minden munkában. Próbálnak nekünk mindenben segíteni és szerintem nagyon kedvesek velünk. Két részre van osztva az osztályunk ,,Süd illet Nord" részre és Bellával szét szedtek minket,így külön végezzük a feladatokat. Próbálunk barátkozni illetve jó kapcsolatokat teremteni,mint az osztályos nővérekkel,tanulókkal illetve mentősökkel. 

Napunk fény pontja volt,mikor lementünk a Rauchzone-ba és beszélgettünk,természetesen magyarul :) Egy fiatal ember nagyon figyelt minket,ahogy beszélgettünk és hirtelen hozzánk szólt magyarul :D hát élmény: FELBECSÜLHETETLEN :P Közben kiderült,hogy a srác nem magyar,de van 4 magyar munkatársa akik,nagyon jól megtanították magyarul és ráadásul még akcentusa se volt :D hihetetlen :) nagyon jó pofa volt. 
Az is kiderült,hogy a kórházban magyar orvos,nővér is van. Sajnos még nem találkoztunk velük,de ami késik nem múlik,kitudja még összefuthatunk :)
Megírtuk a beosztásunkat is,ami elég változatos lesz,mert sikerül az összes műszakba betekintést nyernünk,aminek különösen örülök,mert okosodunk csak :P
A kissé hosszadalmas esős munkanap után...Indulás haza..Eléggé fáradtak vagyunk és még mindig van akinek rossz a kedve,de itt vagyunk egymásnak és megpróbálunk mindent megtenni azért,hogy mindenkinek jó legyen :) 
Még egy nagyon jó hírt is sikerült kapnunk..Grétike elégé el volt keseredve,hogy mennyire nem jó neki..pedig közben nagyon megvannak vele elégedve és nagyon ügyes :) Csak így tovább mindenkinek szerintem ;)
Amikor haza jöttünk mindenki lepihent,gépezett,beszélgetett illetve elment vásárolni. Holnap mi a Bellával délutánra megyünk,így kicsivel tovább aludhatunk :P Juhuuu :D 




Sok Pusziiii
Diácska

1 megjegyzés:

  1. Azért ma már jobb kedvvel jöttem haza, de valóban sokat segìtett a mai dìcséret! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.